Viral kontentin anatomyası

Viral kontentin anatomyası
1097

2-ci devalavasiya dalğasının gözlənildiyi bir an… Böyük balıq kiçik balığı yeyər, amma indi hər kəs sadəcə balıqdı. Əminəm ki, sadəcə çuxurda olsa belə ulduzlara baxan tapılacaq. Yanlız işinizi görün. Necəki Orxan Pamukdan «Niyə siz kitablarınızı bu qədər reklam edirsiniz?» deyə soruşurlar. Verdiyi cavab isə: «Mən toyuq kimiyəm; bir dəfə yumurtalayıram, üç dəfə qaqqıldayıram.» Reklam büdcənizi kəsib qaranlıqda qıza göz vuranlardan olmayın.

Sön dövrlərdə bloq yazılarının cəmiyyət üçün faydası göz qabağındadır. Çalışacağam blog yazılarınızın daha effektli olması ( SEO-friendly) üçün bir neçə nüansı vurğulayım.Biz təkrar-təkrar oxunulsun, paylaşılsın deyə kontent hazırlayırıq. Lakin hər gün milyonlarca kontent yaradılır. Bunlarla ayaqlaşmaq isə olduqca çətindir. Bəs biz necə edə bilərik, bizdən soruşsunlar ki: «İnsanları yazdıqlarımızı oxumağa necə vadar edirik?» Xoş xəbər odur ki, yazdıqlarınızın viral kimi yayılmasının yolları var. Əminəm ki, bu məqalə SEO dostu kontent yaratmaqda sizə kömək edəcək və nəticədə saytınızda «traffic» artacaq.

Headline-Başlıq

  • Rəqəmlərlə ifadə olunan manşetlər 73% daha çox sosyal paylaşım və «engagement» gətirir. Səbəbsiz deyil ki, Debra Jason rəqəmləri beynin şirniyyatı adlandırır.
  • Mötərizələrdən istifadə edin. Bu, hər paylaşım zamanı 23% daha çox artışa səbəb olur. Mötərizə daxili izahatlar istifadəçilərin mövzunuzu daha yaxşı qavramalarına kömək edir.
  • Başlığınızı 70 smvolun altında saxlayın. Başlığınız 70 simvolu keçməməldir.Çünki Google SERP (search engine results page) -axtarış sistemi nəticə səhifəsi, yanlız 70 simvolu göstərir. Sevimli bloggerlərdən biri- Samir Kərimov-un “ZARA AZERBAIJAN” DÜNYADA “ZARA” DÜKANLARI ARASINDA ƏN BAHALILARDANDIR (MARKETİNQ ARAŞDIRMASI) adlı məqaləsi isə bu qaydanı pozur. Nəticədə axtarışda istənilən başlıq çıxmır.

Qısa URL ünvan

Qısa URL, yanlız sosial media paylaşımları üçün faydalı deyil, həm də hədəf açarsözlər “target keywords” olduğu zaman sonra SEO dostu (SEO-friendly) olur. Praktikliyi və“user-experience” üçün əladır. URL-nin məqsədi hədəf kütlənizə məqaləniz haqda xülasə verməkdir.

Şəkil

Çalışın rəngarəng şəkillərdən istifadə edin.Sizin, oxucunuzu inandırmağa 1.5 saniyəniz var. Siz keyfiyyətli şəkil qoymaqla postunuzun kifayət qədər diqqət mərkəzində olduğunu görəcəksiniz. İnsanların 80% rəngarəng vizual postları oxumağı sevir. Təbii ki, şəkil məqalənizin nə barədə olduğunu əks etdirməlidir və individual olmalıdır. Yaxşı yazılmış mətnlərin yarı peşəkar şəkillərlə görmək olduqca məyus edicidir.

Kontent

Uzun kontentlər yaradın. 300-500 arası və ya daha çox sözlərdən ibarət məqalələr SEO üçün arzuolunandır. Qısa cumlələrlə fikrinizi ifadə etməyə çalışın. Əminəm ki,“Yoast plugin” dən istifadə edənlər nəyi nəzərdə tutduğumu bildilər. İnsanlar br məqalənin 28%-ni normalda oxuyurlar. Buna görə “Storytelling” çox vacibdir. Oxucularınıza hekayənizi danışın.Təbii ki, real hadisələrə əsaslanmalı və aktual olmalıdır. Hekayəniz əyləncə xarakterli olmamalıdır, öyrədici olmalı və dəyər yaratmalıdır.QuickSprout.com’s detailed study görə 2000 sözdən ibarət məqalə 500 sözdən ibarət məqalədən qat-qat məhsuldardır. Maraqlı bloglardan biri- Cavid Abbasovun blogu. Bu məqalə isə təəssüf ki, 300 söz qanununa riayət etmir.

Sosial paylaşım düymələri

Saytınızda sosial paylaşım buttonları mütləq olmalıdır. Namiq Bayramovun blogu buna əla nümunədir.

Kontentinizin viral olaraq yayılması üçün bunları nəzərə almağınız tövsiyə olunur…

Müəllif: Müşfiq Şirali

Mənbə: https://mushfiqshirali.wordpress.com