2015 il Azərbaycanın müasir tarixində ən zəngin il kimi hesab etmək olar. Təəsüf ki, bu zənginlik əksər olaraq mənfi hadisələrdən ibarət idi. İndi onları sadalamq istəmirəm, çünki hamınız bunları məndən yaxşı bilirsiniz. Mən isə sırf marketinq sahəsində olan trendlərdən danışmaq istəyirəm. Beləliklə, Azərbaycanda 2015 ildə 10 marketinq trendi
1. Rebrendinq
2015 il böhran ili sayılsa da, bir neçə şirkət cəsarətli addımı ataraq rebrendinq keçirmişdilər. Bunlardan ən məşhurları
Əvvəl Sonra
Əvvəl Sonra
Həmçinin, rebrendinqi Nar və Vita1000 şirkətləri də keçirmişdirlər. Onlar haqqında daha ətraflı video-bloqumda baha bilərsiniz.
2. Real-time Marketing (RTM)
RTM dünya şirkətlərində çoxdan əsas marketinq alətlərindən birinə çevrilib. Bizdə isə demək olar, yalnız bu il bu sahədə canlanma baş vermişdir. Lakin, bu addım həmişə uğurlu alınmayıb. 2015 ilin ən məşhur RTM addımları:
Ali and Nino
Çoxlu tənqidlərə məruz qalan bu caps, yerləşdiriləndən bir neçə saat sonra silinmişdir.
A-Group İnsurance Company
Bu reklam 19 may baş verən faciəvi yanğın zamanı paylaşılmışdır. Məncə bu dünyanın ən düşünülməmiş və yersiz reklamıdır.
Kontakt Home
Bu ilin ən virus reklamlarından biri. Hafiz Haciyevin məşhur “şortik və kislota” söhbətindən sonra Kontakt Home-dən çevik reaksiya
189 TAXI
#SonVaqonaMinməAyKişi hərəkatının 189 TAXI-dən alternativ versiyası
3. Bazarda rəqabət artıb
Böhran şirkətləri öz gedişlərini daha düşünülmüş şəkildə etmələrini vadar edir. Otkat, şirinlik, qohumbazlıq və biznes üçün digər manelər artıq azalmağa başlayıb. Hər bir sahədə rəqabət artır və bazarda liderlər dəyişilir:
Şirkətlərin rəqabəti haqqında ətraflı buradan oxuya bilərsiniz.
4. Sosial Mediada reklamların artımı
2015 ildə Azərbaycanda sosial media bazarında reklamların sayının çoxalmasının bir neçə səbəbi var:
Gələn il də bu tendensiya davam edəcək.
5. Reklam büdcələrinin kəskin şəkildə azalması
Böhran vaxtı bu arzuolnan olmasa da, təbii bir prosesdir. Bunu görmək üçün alim olmaq lazım deyil. Sadəcə, metroda olan reklam lövhələrinə baxın: banklardan başqa demək olar reklam verən yoxdur. Həmçinin, bu il normal reklam çarxlarını barmaqla saymaq olar.
6. Şirkətlər artıq müştərilər ilə Azərbaycan dilində kommunikasiyaya üstünlük verirldilər
Hardasa 2-3 il öncə bütün brend dükanlarında və kafelərdə bizi rus dilində qarşılayırdılar. Facebook-da səhifələrin 80-90% rus dilində idarə olunurdu. Lakin, sevindirici haldır ki, artıq şirkətlər ana dilimizdə kommunikasiyalara üstünlük verməyə başlayıblar. Məsələn, Sinteks Qrupuna daxil olan mağazalarda salamlama yalnız azərbaycanca olmalıdır. Və Əgər, hətta Beat Group və 28 Cinema kimi səhifələrə 2-3 postdan bir azərbaycanca post paylaşılırsa, deməli bu tendensiya müsbətdir. İlkin Manafovun bu istiqamətdə zəhmətini vurğulamamaq olmaz.
7. Biznes və marketinq bloqlarının sayının çoxalması
Bu ilin Azərbaycanın marketinq sahəsində ən müsbət hadisələrindən biri. Hal-hazırda məşhur bloqerlərlə (İlkin Manafov, Rafiq Hunaltay) yanaşı bu il çoxlu yenicə açılan və ya yenidən aktivləşən bir çox maraqlı bloqlar mövcuddur:
8. Marketinq Forumlarının sayı artır
Bu il artıq ənənəvi Milli Marketinq Forumundan (MMF) savayı Digital Marketing Conference (DMC) da keçirilmişdir.Milli Marketinq Forumu haqqında ətraflı buradan oxuya bilərsiniz.
DMC-də iştirak etmədiyimdən bu tədbir haqqında bir söz deyə bilmərəm. Lakin, biz iştirakçılara dostlarımız ilə belə bir ismarıc göndərmişdik.
9. Korporativ Sosial Məsuliyyət
2015 il həmçinin, şirkətlərin KSM aksiyaları ilə seçilmişdir. Bunlardan ən maraqlı olanlarını Sizə təqdim edirəm
10. Siz əlavə edin
10-cu trend yerini isə mən boş saxlamışam. Və, əziz dostlar, Sizə bir sualım var: Sizcə bu il Azərbaycan marketinqində daha hansı trendlər var idi?
İşlərinizdə uğurlar!
Müəllif: Samir Kərimov
Mənbə: http://samirkarimov.com