Business School of Marketing

Business School of Marketing
Məkan:

Gənc Biznes Fabriki

Başlanma tarixi: 01 Avqust Bitmə tarixi: 30 Avqust

Young Business Factory - Marketinq sahəsində təkmilləşdirilmiş kurs.

Bazarda gərgin rəqabət mühitində şirkətlərin fərqlənmək və ayaqda qalmaq üçün bir sıra biznes taktikalar, strategiyalar tətbiq etməkdədir. Bu mənada marketinqin bu istiqamətdə rolu əsas sayılır. Satışın stimullaşdırılması, müştəri məmnuniyyətinin və loyallığın təmini, şirkətin etibarlı imicinin formalaşması birbaşa olaraq Marketinq fəaliyyətinə bağlıdır. Bu cür əhəmiyyətli və strateji mövqedə marketinqin təşkili də peşəkarca olmalıdır. Peşəkar marketinq mütəxəssislərinin hazırlanması və kadr bazarında rəqabətqabiliyyətli ekspert kimi formalaşması üçün bu kurs əvəzsiz rol oynayır. Kurs ərzində yerli və xarici marketing sferasından real keyslər, simulasiya oyunları, quiz və workshop`larla zənginləşdirilmişdir.

  • Təlim Marketinq sahəsi üzrə ixtisaslaşmaq istəyən tələbələr, məzunlar, bu sahədə çalışan və maraq göstərən şəxslər üçün nəzərdə tutulub.
  • Keçiriləcək Tarix və vaxt : 1, 2, 8, 9, 15, 16, 22, 23, 29, 30 Avqust / 18:30 – 21:00 
  • Təlim Azərbaycan dilindədir.
  • "Young Business Factory – Business School of Marketing" ödənişi sadəcə: 120 Azn
  • Tələbələrə özəl ödəniş sadəcə 100 Azn
  • YBF I’m Professional üzvlərinə 95 Azn
  • Sadəcə 25 nəfər iştirak edə bilər. 
  • Online olaraq qeydiyyat linki.

İnstructor : Ramil Cabbarov

Marketinq üzrə mütəxəssis, biznes təlimçi. 8 ildir marketing sahəsində fəaliyyət göstərir. 2010-cu ildən etibarən peşəkar təlimçiliklə məşğuldur. Bolqarıstan, Gürcüstan və Türkiyədə marketinq və reklam sahələri üzrə çalışıb. Azərbaycanda bir sıra şirkət və dövlət qurumlarına koorporativ təlimlər, həmçinin konsultasiyalar verib. “American Marketing Assocation”, “USA Direct Marketing Association” və “USA Business Marketing Association” üzvüdür. Türkiyənin Boğaziçi Universiteti və Sabancı Universitetində ixtisas artırma kursunu fərqlənmə ilə bitirmişdir. The Wharton School of the University of Pennsylvania, Duke University, University of Illinois, Russia National Research University Higher School of Economics tərəfindən keçirilən marketinq və biznes üzrə distant kursları yüksək nəticə ilə bitirib. Hazırda Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində marketinq üzrə mütəxəssis vəzifəsində çalışır və 3 yerli şirkətə marketinq konsultasiya xidməti göstərir.

Modul 1 - Marketing`ə başlanğıc

  • Məhsul, xidmət və ideya
  • Bazar mühitinin və istehlakçıların dərk olunması
  • Lokal və Beynəlxalq marketing
  • Yeni marketing erası: dəyərlər və trendlər
  • Strategiya, Taktika, Missiya, Vizyon
  • Şirkət daxilində marketinqin funksiyası və şöbələrarası tərəfdaşlıq

Modul 2 - Marketinq mühiti

  • Şirkətin mikro və makro mühiti
  • Xarici mühitinin təhlili
  • PEST analizi
  • Rəqiblərin təhlili
  • Porter`in 5 gücü modeli
  • ADL Matrix
  • Bazar trendlərinin yaradılması
  • Marketinq vasitəçiləri
  • Müştəri seqmentləri və mənsubluğun qurulması
  • İstehlakçı davranışının modeli və təsiredici amillər

Modul 3 - Daxili mühitin təhlili

  • McKinsey 7S modeli
  • BSG Matrix
  • GE Matrix
  • Qiymətqoyma qərarları və strategiyaları

Modul 4 - SWOT analiz

  • Daxili mühit amilləri – Şirkətin güclü və zəif tərəfləri
  • Xarici mühit amilləri – Şirkətin imkanları və qarşılaşa biləcək təhlükələr
  • Marketinqdə paylama kanalları və tədarük şəbəkələrinin menecmenti
  • Marketinq loqistikası

Modul 5 - Marketing plan və panlaşdırma

  • Marketing planın üçün informasiya toplanması
  • Marketing planların strukturu
  • Marketing planlaşdırmanın hazırlanması
  • Marketing planlaşdırma dövrü və icraya nəzarət

Modul 6 - Management

  • Brand arxitektura və Strateji brand menecment
  • Brand dəyəri və loyallığı
  • Loqotip və əmtəə nişanı
  • Brandin siması
  • Brandbook nədir və necə yaradılır
  • Korporativ stildə minimum şərtlər
  • Rənglərin xarakteri
  • Şəxsi branding
  • Umbrella branding, CoBranding, Multiple Branding, Brand House
  • International Branding

Modul 7 - Seqmentasiya, hədəfin seçilməsi və mövqeylənmə

  • İstehlak bazarın seqmentləşdirilməsi
  • Biznes və beynəlxalq bazarların seqmentləşdirilməsi
  • Seqmentləşdirmə və tələblər
  • Hədəf marketinqi
  • Bazarın qiymətləndirilməsi və hədəf seqmentin seçilməsi
  • Mövqeylənmə planı və strategiyanın təyini
  • Perceptual mapping

Modul 8 - Marketinq`də modern texnikalar

  • Word Of Mouth Marketing
  • Affiliate Marketing
  • Social Marketing
  • Guerrilla Marketing
  • Ambush Marketing
  • İnteqrasiya olunmuş marketinq kommunikasiyaları
  • Satışın həvəsləndirilməsi

Modul 9 - Reklam və PR

  • Reklamın məqsədi və tipləri
  • Reklam büdcəsinin təyini
  • Reklam strategiyasının işlənilməsi
  • Reklamlarda mətnlərin tərtibi qaydaları
  • AIDA modeli
  • Hədəfindən asılı reklamlar
  • Reklamlarda gizli texnikalar
  • Viral reklamlar
  • Neyromarketing
  • PR alətlər
  • Mediaplanın tərtibi

Modul 10 - Sosial mediada marketing

  • Sosial mediadan istifadə texnikaları
  • Sosial şəbəkə və sosial media
  • Sosial mediada effektiv iş
  • Optimal paylaşım vaxtı və mətnlərin tərtibi
  • Sosial şəbəkələrdə effektivliyin ölçülməsi

Əlavə məlumat və rezerv üçün: Young Business Factory
Caspian Plaza III korpus, 14-cü mərtəbə

Mənbə