Dünən Digitello Aqentliyi Azərbaycanda Adwords üzrə ən çox istifadə olunan açar sözlərini paylaşmışdır.
Bu yazıda mən millətimizin maraqlı yox, şirkətlər üçün bu tip məlumatların nə dərəcədə faydalı olduğundan danışmaq istəyirəm. Rəngarəng və ciddi görsənməyən bu şəkil əslində şirkətlər üçün BÖYÜK bir fürsətdir! Təsəvvür edin Sizə Azərbaycan internet istifadəçilərinin maraqlarını pulsuz təqdim edirlər. Lakin…
Mən bir eksperiment keçirdim: hər bir açar sözü üzrə 3 brauzerdə (Chrome, Mozilla, Opera) axtarış verərək, bu sözlər üzrə hansı şirkətlərin məlumatları çıxacağını yoxladım. Və bununla bağlı bir neçə faktı qeyd etmək istəyirəm:
Hər bir vəziyyətdə kimi, burda da çıxış yolları var. Ən azından SEO şirkətlərə müraciət etmək və ya, əgər büdcəniz yoxdursa, özünüz internetdən öyrənə bilərsiniz.
Maraqlı və faydalı kontent yaradın. İşlərinizdə uğurlar!
Müəllif: Samir Karimov
Mənbə: http://samirkarimov.com