Hər şey dəyişməklə başladı. Tarix kitablarımıza dayanaraq anlatsam əgər; məndə taxıl səndə süt varsa, taxıl verib süt almaqla başladı hərşey. Daha sonra bu “alış və veriş” oldu. Zamanla isə bu “alış və veriş” (bundan sonra – alışveriş) prosesi müəyyən pulqızılgümüş vəs. dəyər ilə əvəzlənməyə başladı. Öncələri bu birşeyin dəyəri ilə əlaqələndirilirdisə indi buna qiymət (malın maya dəyəri+xərclər) deyirlər.
Müasir dövrdə mağazalardan və ya supermarketlərdən hər hansı alışveriş zamanı sizə lazım olan geyimməmulatqidaəşyanın eyni formatından ən azı 2-3 seçim olduğu zaman hansını alaq düşüncəsi bizi sıxır. Cibə uyğun qiymət analizi sonrası təbii olaraq kəmiyyət və keyfiyyət analizi edirik. Daha sonra bunun adını heç eşitmişdik mi deyə düşünürük, hər hansı tövsiyyə varmıydı bu haqda onu xatırlamğa çalışırıq (alt şüur bunu avtomatik olaraq edir). Sonda məhsulu seçərək oradan ayrılmış oluruq.
Əsas məsələ burda qiymət faktoru olur. Səbəb isə bir məhsul seçimi zamanı biz bu 4 şeyə əsasən qərar veririk:
Bunların arasında ən tez analiz oluna biləni qiymət faktorudur. Qiymət reqlamentini müəyyənləşdirməyin bir çox yolu var, ancaq bunların ən vacibi malın maya dəyərini bilməklə bazar araşdırması edib bazara uyğun bir qiymət təklif etməkdir.
Müştəri isə ilkin olaraq buna “qiymət=fayda” prinsipi ilə qərar verir. Yəni siz əslində bir məhsulaxidmətə istədiyiniz qiyməti qoya və onu uğurlu bir şəkildə sata bilərsiniz. (Oxu: İphone qiymət strategiyası).
Seçimlərin sizdən yana olması daim qiymət salmaq əvəzinə verəcəyini faydanı çoxaldın. Bu sizə gəlirlərinizi lazım olan formada saxlamağa yardım edəcək, müştəriyə isə daha çox şey qazanıram düşüncəsi verəcək. Ancaq bu müştəri aldatmaq deyil.
Müəllif: Azər İsmayılov