Müştərilərə xidmət. 10 qızıl qayda

Karl Syuelın məhşur “Клиенты на всю жизнь” kitabında müştərilərə xidmət edərkən 10 qaydaya əməl etmək lazım olduğunu yazılıb. Bu qaydaları sizlər üçün tərcümə etdik:

1. Onları qayıtmağa məcbur edın. Müştərilərdən nəyi istədiklərini soruşun və hər zaman bunu onlara verin.

2. Sizə sistem lazımdır, təbəssümlər yox. Dediyiniz “Çox sağolun” və “Buyurun” sizin işinizin mükəmməl olduğunu heç bir zamanət vermir. Ancaq sistemli yanaşma sizə bu zamanəti verə bilər.

3. Az söz verin, nəticədə çox edin. Müştərilər gözləyirlər ki, siz öz sözünün dalıda duracaqsınız. Onların gözləntilərindən üstün edin.

4. Müstəri nəyisə xahiş edəndə – sizin cavabınız hər zaman BƏLİ olmalədır.

5. Keyfiyyəti yoxlayan nəzarətçiləri və müştərilərlə münasibətlərin departamenti işdən çıxardın. Müştərilər ilə əlaqədə olan hər işçi şikayətlərin araşdırılması və problemlərin həlli üçün səlahiyyətləri olmalıdır.

6. Şikayət yoxdur? Bu heç yaxşı amil deyil. Sizə haqda danışmağa Müştərilərinizi həvəsləndirin ki sizə desinlər, siz nədə səhv edirsiniz.

7. Hər şeyi ölçməyə çalışın. Beysbol komandaları bunu hər zaman edirlər. Futbol komandaları bunu hər zaman edirlər. Sizdə bunu eləməlisiniz.

8. Əmək haqqının ədalətsizdilər. İnsanlara tərəfdaşlara kimi ödəyin. Ananız haqlı idi. Adamlara hörmət göstərin. Nəzakətli olun. Bu həqiqətən işləyir.

10. Onları Yaponlaşdırırın . Aydınlaşdırın, ən yaxşılar necə fəaliyyət göstərir. Onların sistemini sizin şirkətdə həyata keçirdirin. Sonra onu yaxşılaşdırın.

Xəbərdarlıq: Bu on qayda bir qara qəpiyə dəyməz.. bil haldan başqa ki, siz pul qazanırsınız. Biznesdə qalmaq üçün pul qazanmalısınız və yaxşı xidmət göstərməlisiniz.

Mənbə: http://fiksbook.com