Bu günün marketinq dünyasında, bir şirkət əgər məhsuluna istehlakçının gözü ilə baxmırsa, bu o deməkdir ki sürətlə məğlub olmağa doğru gedir. İstehsalçılar, "İstehsal ilə bağlı problemlərimizi necə aradan qaldıra bilərik? sualı ilə başlarını yormaqdan çox bu problemlər barəsində istehlakçıların nə düşündüyünü öyrənmələri lazımdır.
Əsas verilməsi lazım olan suallar bunlardır:
Uğurlu marketinqin birinci şərti,məhsulun qiyməti və əsas o məhsulun müştəriyə verəcəyi xeyirləridir. Sonraki mərhələlər isə məhsulun təşviqinin yaxşı aparılması və bazarda rahatlıqla müştərinin məhsuila çata bilməsidir. Görüyünüz kimi əslində bir məhsulun marketinqi 4p dən ibarətdir.Bu 4p: Məhsul, Qiymət, Yer, Təşvidən ibarətdir. Bu ünsürlər ana ünsürlərdir. Əlbətdəki bu ünsürlərin özünündə alt ümsürləri var. Ama bu 4p-ni yaxşı bilsəniz, bir məhsulun marketinqi haqda beyninizdə yaxşı bir təəssürat yaranacaqdır. Məhsulu bazarda yerləşdirdiyiniz zaman 4p üçün bu sualları yaxşı şəkildə dəyərləndirməyiniz lazımdır.
Məhsul:
Qiymət:
Yer:
Təşviq etmə:
Müəllif: Cəvid Abasov