Menar Azərbaycan Sahil m. xəritədə

Menar Azərbaycan Sahil m.

Bakı, Nəsimi rayonu, Rəşid Behbudov küçəsi, 60 AZ1000 *** 0 səs

Menar Azərbaycan Sahil m. haqqında

Hesablama təlimi 4-12 yaşlar arasındakı uşaqlar üçün Menar tərəfindən layihələndirilmiş bir əqli inkişaf proqramıdır. Əvvəlcə rəqəmsal əməliyyatlarda abak istifadəsinin öyrədilməsi ilə başlayan proqram, bir müddət sonra abakın ortadan götürülməsi ilə davam edir və tələbələr əməliyyatları çox sürətli bir şəkildə zehin vasitəsi ilə etməyi öyrənirlər. Əslində abakın forması dərrakələrə yerləşdirilmişdir və hesablayarkən sanki əllərinin altında abak olduğu kimi barmaqlarını hərəkət etdirirlər. O halda muncuqların hərəkətini dərrakələrdəki abakın formasında müşahidə edir və əməliyyatı böyük bir sürət və doğru olaraq başa çatdırır. 

Məktəbə qədər və məktəb çağında olan uşaqlara Menar Mental Hesablama proqramını tətbiq etmək və bu proqramın bütün uşaqlar tərəfindən əldə edilə bilməsi üçün Menar Sistemini Türkiyə miqyasında genişləndirmək yoluyla, uşaqlarda sürətli bir zehni inkişafı təmin edərkən onlara qeyri-adi rəqəmsal bacarıqlar qazandıraraq, riyaziyyat qorxusunu insanların həyatından tamamilə silmək və ölkəmizin parlaq gələcəyini təşkil edəcək yeni nəsilləri əqli səviyyəsi artmış, daha kamil və daha parlaq beyinlərə sahib fərdlərlə gücləndirməkdir.

  • Surətli Oxuma
  • Koobits
  • İngilis dili
  • Rus Dili
  • Mətəbə Qədər Hazırlıq
  • Robot X
  • Yaddaş Texnikası

Menar Mental Hesablama Proqramı

4-12 yaş arası uşaqlar üçünMenar tərəfindən hazırlanmış zəkanın inkişaf proqramıdır.Menar Zehni Hesablama dərslərini alan uşaqlar qələm, kağız, kalkulyator və ya kompyuterdən istifadə etmədən yalnız öz zehnlərində bir neçə saniyə içində riyazi hesablamaları apara bilirlər. Menar Zehni Hesab Proqramının üsulu ilə riyazi hesablamanı öyrənən uşaq məktəb dərslərini çox asanlıqla mənimsəyir, nə özü, nə də valideyn dərs hazırlamaq “əzabına” qatlaşır. Uşağın dərs hazırlaması həm özünə, həm valideyninə zövq verir! Görünməmiş sürətlə hesablama uşağın zehnini itiləşdirir, onun başqa öyrənəcəyi dərsləri də yaxşı başa düşməsinə, anlamasına səbəb olur. Sonralar həyat hadisələrinə də münasibəti çox çevik olur.