Bu səhər işə British Council-da müştəri xidmətləri vakansiyası üzrə işə düzəlmək istəyən şəxslərin yazılı imtahan nəticələrini yoxlamaqla başladım. Bu yazıları yoxlaya-yoxlaya elə bu bloq postu da cızma qara etdim. Düşünürəm ki, iş təcrübəsi az olan və indiki dövrdə iş tapmağa çətinlik çəkən insanlar üçün bu yazı faydalı olar. Fikirlərimi bir neçə bənd üzrə qısa çatdırmağa çalışacağam:
Kreativlik və emosiyalar
Təsəvvür edin ki, sizə 40 dəqiqə vaxt verilir və cəmi 2 qısa tapşırıq. Siz də tapşırığın hər birini mümkün 4-5 absaz yazı yazmaqla yerinə yetirməlisiniz. Konkret mənim misalımda seminarda iştirak üçün müştəri son tarixdən sonra müraciət edir və müştəri xidmətləri təmsiliçisi bu e-maili cavablandırmalıdır. Seminarın detalları da təqdim edilir. Bu cavabları oxuyarkən mənim ən çox görmək istədiyim məhz kreativlik və emosiyalar idi ki, onu da cəmi 20 %-in yazısında görə bildim. Deyə bilərsiniz ki, 10-12 cümlə ilə axı öz yaradıcılığımı necə göstərə bilərəm? Əlbəttə ki, bu mümkündür.
Müştəriyə quru-quru yazmaq ki, siz son tarixdən sonra müraciət etmisiniz və buna görə də sizin qeydiyyatınızı nəzərə ala bilməyəcəyik çox asandır. Elə buna görə də çoxu bunu belə sadə yazmışdır. Amma belə tapşırıqlarda namizədlərdən tələb olunan odur ki, əlavə 2-3 cümlə yazıb müraciət edən şəxsin problemini həll etməyə maraqlı olduğunu göstərmək, onu gələcək tədbirlərə həvəsləndirmək, onu istiqamətləndirmək, ona başqa xidmətlər və tədbirlər haqqında məlumat vermək və onu ümidsiz buraxmamaq.
Ola bilsin ki, siz az danışan insansınız
Nə qədər təəccüblü görünsə də, yuxarıda məhz söhbət əlavə 2-3 cümlədən gedirdi ki, müştərilərlə işləyəcək şəxs onları öz yazısına əlavə etməli idi. Əgər bu vakansiya İT mütəxəssisi, dizayner üçün olsaydı, sizin az danışan biri olmanıza rahatca göz yummaq olardı. Amma məsələ müştəridən gedirsə, o zaman tələb olunan odur ki, onun nə istədiyini duyasınız, onu ümidsiz qoymayasınız. Necə ki, illərdir ki, brendləşmiş banklara gedib ‘dollar var? sualına kobud yox cavabı almaq istəmirsiniz, hər bir sahədə müştərinin gözlədiyi də məhz o ümiddir. Əgər siz müştərilərlə işləyəcək şəxsinizsə bunu qolunuza bilərzik edin. Burada da belə nəticə çıxır ki, indiki işsizlik şəraitində belə harasa müraciət edirsinizsə özünüzü gecə-gündüz bu sahəyə hazırlayın. Hələ 7-8 il qabaq mən hansısa müsahibəyə gedəndə belə internetdə müxtəlif faydalı məsləhətlərlə tanış olurdum. Demirəm ki, bunlar hamısı uğur gətirirdi. Amma azdan-çoxdan nailiyyətlər əldə etməyə imkan verirdi.
Qarşı tərəf haqqında fikirləriniz
Əlbəttə ki, gənclərin işəgötürənlər ilə bağlı çox haqlı iradları var və çoxlu güyaları. Güya özləri belə peşəkardır, güya özləri hər şeyə öz hesablarına nail olublar və s. Mən deyərdim ki, bu güyaları bir kənara qoyub özümüz haqqında fikirləşsək daha faydalı olar. Sizin iradlarınız dediyim kimi haqlıdır. Məsələn, sizi çox çətin seçim ilə işə götürürlər, çətin müsahibələrdən keçirsiniz və işə düzəlirsiniz. Sonra məsuliyyətsiz iş mühitini görüb öz-özünüzə fikirləşirsiniz bu boyda zurna-balaban kimə lazım idi. Əlbəttə ki, işə götürənlər də çox çətin komponentlər üzrə işçini işə götürürsə, ona yaratdığı şərait sadəcə sosial paket olmamalıdır.
Təşkilatda, şirkətdə öyrədici mühit olmalıdır. Sistem işləməlidir. Yeni işçilərə, gənclərə düzgün istiqamətverici fəaliyyətlər olmalıdır. Əslində bizdə indi menecer vəzifələrini tutan insanların özləri də hələ yeni-yeni öyrənməyə başlayırlar. Ola bilsin ki, bir çoxumuz nəzəriyyədən azdan-çoxdan bilirik, amma iş fəaliyyətinə gələndə nə qədər effektiv və peşəkar işlədiyimizi ölçmək çətindir. Yəni bu dediklərimlə yeni iş axtaranların ayağı yer almasın. Bir söz idi dedim. Əsas olan odur ki, özünüzü tək Azərbaycanda deyil, istənilən bir xarici ölkədə işləyə biləcək bir işçi səviyyəsinə gətirib çıxarmalısınız. Təki harada gəldi, hansı peşədə oldu işləyim prinsipini qoyun bir kənara. Ürəyimə damıb ki, yaxın 1-2 ilə peşəkar olmaq istəyən gənclərə çox ehtiyac olacaq.
Dostlar, yenidən CV-yə, oxumağa, fərdi inkişafa qayıtmayacağam. Bu barədə ara-sıra onsuzda yazırıq. Amma özünüzü fərqləndirə bilməniz üçün gərək çox çalışasınız. Əziyyət çəkilən yerdə istənilən bir nəticə olur. Əziyyətsiz yaxşı iş tapmaq şansları isə çox azdır.
Müəllif: İlham Yusifov
Mənbə: http://ilhamaliyusif.com/