Hər kəsin ölkədə olan böhrandan xəbəri var. Manatın devalvasiyası istehlakçıların alıcılıq qabiliyyətini azaltdı, şirkətlərdə büdcə kəsirləri və personalın ixtisarı baş verir. Təəsüf ki, yerli şirkətlərdə bundan birinci növbədə marketinq əziyyət çəkir (halbuki, axırıncı növbədə olmalıdır). Rəhbərlər reklama pul buraxmaqda, müxtəlif kampaniyaların keçirilməsində məna görmürlər. Hətta bəzi hallarda belə qərarlar marketinq şöbəsinin bağlanmasına gətirib çıxardır. Təbii ki, bunlar hamısı şirkətin vəziyyətini daha da qəlizləşdirir.
Bəs belə bir reallıqlarda çıxış yolu varmı? Əlbəttə, var!
Şirkətlər əsas öz strateqiyalarını dəyişməlidirlər: daimi yeni müştərilərin axtarışındansa, mövcud olan müştərilər ilə sıx əlaqə qurmasına üstünlük verməlidirlər. Statistikaya əsasən mövcud olan müştəriyə təkrar satış imkanı 55-60%, yeni müştəriyə isə 5-10%. Və bunun üçün 5-7 dəfə az vəsait tələb olunur.
Sadə bir misal gətirmək olar:
10 mövcud və 10 potensial müştərini götürək: Tutaq ki, 1 yeni müştərini cəlb etmək üçün sizə 1000 manat xərc tələb olunur (reklam, kampaniyalar, aksiyalar və digər xərclər). Lakin 6 real müştəri üçün sizə cəmi 500 manat lazım olacaq. Götürsək ki, siz texniki avadanlıq satırsınız və onun qiyməti 2000 manatdır, yeni müştəridən siz cəmi 1000 manat qazanacaqsınız, təkrar satışlardan isə 11500. Bu təqribən 12 (!) dəfə çoxdur.
Əlbəttə ki, bu yalnız misal və teoriyadır. Bəs real təcrübədə buna necə nail olmaq olar? Mən sizə 5 pulsuz və ya demək olar pulsuz müştərilər ilə iş alətini təqdim etmək istəyirəm. Böhran zamanı onlara ehtiyac daha da artır:
Müştərilər ilə əlaqələr barədə yüzlərlə metod və alətlər var, bir çox kitab yazılıb. Sizə bir neçəsini tövsiyyə etmək istərdim:
Müəllif: Samir Kərimov
Mənbə: http://samirkarimov.com