İndiki dövrdə satışı daha da artırmaq üçün hər şirkət əlindən gələni edir. Satışların aşağı düşməməsi və daim lazım olan tempramentdə qalması üçün isə şirkətin əsas dayağı satış menecerləri və ya satıcılarıdır. Bundan sonra əsas olaraq haqqında danışacağım nüans soyuq satış adlanan telefon üzərindən satışlar olacağından “satıcı” dedikdə eyni zamanda şirkətin ofis menecerlerini də aid edəcəyəm.
Adətən şirkət satış, ofis meneceri, resepşn və s. kimi insanlarla bir-başa əlaqədə olması tələb olunan vakansiyalara işçi götürərkən ilkin olaraq həmin namizədin insanlarla ünsiyyət bacarıqları diqqətə alınır. Əgər bu hissədə yanlış seçim etmişsinizsə, indidən şirkətə əlvida deyə bilərsiniz. Çünki sizi yaxın zamanda ciddi problemlər gözləyir.
Telefon üzərindən satışlarda diqqətə alınacaq əsas nüans müştərinin şirkətlə ilkin təmasıdır. Bu biraz da ilk görüşdən aşiq olmağa bənzəyir. Müştəri ilə şirkətin ilkin münasibəti nə qədər uğurlu alınarsa, satışa bir o qədər də yaxınlaşmısınız deməkdir. Telefon danışıqları zamanı tez-tez təkrar edilən səhvləri və diqqətə alınacaq nüansları – ümumilikdə aşağıdakı başlıqlar formatlarda qeyd etmək istəyirəm:
Əgər həqiqətən də telefon üzərindən satış etmək istəyirsinizsə, maksimum dərəcədə DİNLƏMƏK bacarığınız olmalıdır. Bir çox hallarda telefonun digər ucundakı insanın (şirkət təmsilçisinin) dinləmə qabiliyyətinin aşağı olması bizi şirkətin özündən belə soyudur və beynimizdə şirkət haqqında mənfi aura yaradır.
Müştərini dinləmək onun tələblərini anlamaqdır. Bu isə sizə ona məhsulunuzu sata bilmə imkanı verəcəkdir. Bu buzlu göldə balıq tutmaq kimidir. Sadəcə bir az buzlarınızı qırırsınız və balığın (müştərinin) gəlib ordan hava almağını gözləyirsiniz. Havasını alan müştəri yemi daha yaxşı görərək tora da tez düşəcəkdir. Beləcə siz artıq balıq ovçususunuz. Təbriklər!
P.s. Sırf bu soyuq satışla bağlı məşhur “Wolf of Wall Street” filminə baxmağınızı da tövsiyə edirəm.