Bir məhsulun marketinqi

Bu günün marketinq dünyasında, bir şirkət əgər məhsuluna istehlakçının gözü ilə baxmırsa, bu o deməkdir ki sürətlə məğlub olmağa doğru gedir. İstehsalçılar, "İstehsal ilə bağlı problemlərimizi necə aradan qaldıra bilərik? sualı ilə başlarını yormaqdan çox bu problemlər barəsində istehlakçıların nə düşündüyünü öyrənmələri lazımdır.

Əsas verilməsi lazım olan suallar bunlardır:

  • İstehlakçı razı qalmaq üçün nə ehtiyacı var?
  • İstehlakçının həll etmək istədiyi problem nədir?

Uğurlu marketinqin birinci şərti,məhsulun qiyməti və əsas o məhsulun müştəriyə verəcəyi xeyirləridir. Sonraki mərhələlər isə məhsulun təşviqinin yaxşı aparılması və bazarda rahatlıqla müştərinin məhsuila çata bilməsidir. Görüyünüz kimi əslində bir məhsulun marketinqi 4p dən ibarətdir.Bu 4p: Məhsul, Qiymət, Yer, Təşvidən ibarətdir. Bu ünsürlər ana ünsürlərdir. Əlbətdəki bu ünsürlərin özünündə alt ümsürləri var. Ama bu 4p-ni yaxşı bilsəniz, bir məhsulun marketinqi haqda beyninizdə yaxşı bir təəssürat yaranacaqdır. Məhsulu bazarda yerləşdirdiyiniz zaman 4p üçün bu sualları yaxşı şəkildə dəyərləndirməyiniz lazımdır.

Məhsul:

  • İstehlakçı bu məhsulu istəyirmi?
  • Məhsul, istehlakçıların ehtiyaclarını ödüyürmü?
  • Məhsulun rəqiblərini varmı?
  • Məhsul İstehlakçıya hansı xeyirləri verir?

Qiymət:

  • Məhsul, istehlakçını razı salacaq qədər yaxşı qiymətləndirilibmi?

Yer:

  • Məhsul istehlakçı tərəfindən rahat tapıla bilinəcək və rahat ala biləcək yerlərdə yerləşdirilibmi?

Təşviq etmə:

  • Məhsulun təşviqi istehlakçıları razı sala biləcək şəkildədirmi?
  • Hansı təşviq etmə metodundan daha çox istifadə olunmalıdır?

Müəllif: Cəvid Abasov

Mənbə: http://cavidabasov.blogspot.com