Tandem xəritədə

Tandem

Bakı, Nəsimi rayonu, Nəsibbəy Yusifbəyli küçəsi, 10 AZ1000 *** 1 səs

Tandem haqqında

TANDEM – Müştəri Xidmətinin qurulması və inkişafı sahəsində, Azərbaycanda dolğun və geniş spektrli xidmət göstərən ilk və yeganə şirkətdir! Əgər müştəriləriniz:Sizə zəng edir, lakin düşə bilmirlərs; Keyfiyyətsiz xidmətdən şikayət edirlərsə;Sizin xidmətlərdən daha istifadə etmirlərsə Əgər Siz:Yeni müştəriləri cəlb etməyin, köhnələri isə saxlamağın yollarını bilmirsinizsə; Əlaqə mərkəzinin statistik göstəricilərindən xəbərsizsinizsə; Əməkdaşları həvəsləndirmək və kadrların əks-axınının qarşısını almaq istəyirsinizsə; Müştəri ilə əks əlaqə qurmaq haqda düşünürsünüzsə Əgər işçiləriniz: - Keyfiyyətli xidmət göstərməyi bacarmırsa - Satışda səriştəsizdirlərsə - Stress şəraitində işləyə bilmirlərsə. - Münaqişələri həll edə bilmir və çətin müştərilərlə yola getmirlərsə. Deməli şirkətinizdə Keyfiyyətli Müştəri Xidmtətini yaratmağın tam zamanıdır!Tandem – Müştəri Xidmtətinin qurulması və inkişafı sahəsində, Azərbaycanda dolğun və geniş spektrli xidmət göstərən ilk və yeganə şirkətdir!Biz aşağıdakıların necə təşkil olunacağını bilirik: Çağrı mərkəzi: - Şirkətin müştəriləri üçün vahid məlumat mərkəzinin yaradılması. - Daxil olan zənglərin, yüksək keyfiyyət və optimal müddətdə, operatorlar tərəfindən cavablandırılması. Telefonla satış və tele-marketinq: - Yeni müştərilərin axtarılması. - Daimi müştərilərin yeni aksiya, xidmət və endirimlər haqda məlumatlandırılması. - Marketinq araşdırmaları (istehlakçı profilinin müəyyənləşdirilməsi üçün telefon sorğuları, rəqabət mühitinin öyrənilməsi, reklamın təsirliyinin ölçülməsi, müştəri loyallığı və razılığının qiymətləndirilməsi). Online Müştəri Xidmətləri: - Video - Çat - Sosial şəbəkələrdə əlaqələr Bütün bunlar Sizə nə qazandıracaq? - Müştəri bazasının çoxaldılması, yeni müştərilərin sayının artırılması. - Şikayətlərin ən çox olduğu sahələrdə, şikayətlərin sayının azaldılması. - Çoxsaylı şikayətlərin həll edilməsi. - Kadrların əks-axını qarşısının alınması. - Personal işinin,proses və servislərin avtomatlaşdırılması. - Personalın iş keyfiyyətinə nəzarətin təmin olunması. - Xidmət keyfiyyətinin artırılması ilə müştərilərin loyallığının qazanılması. - Şirkətin 24/7 müştərinin xidmətində olması. - Daxil olan zənglərin işlənilmə keyfiyyətinin artırılması. - Hər bir müştəri üzrə qarşılıqlı münasibət tarixçəsinin qorunub saxlanılması. - Birmənalı olmayan vəziyyətlərdən çıxış yolunun tapılması, danışıqların yazılması. - Spesifik hadisələrə nəzarət: buraxılmış zənglər, cavabın uzun müddət gözlədilməsi, müraciət sıxlığı, uzanan zənglər və s. Sadə inzibatçılıq (sənədlər və keyfiyyətli texniki dəstək). - Yalnız müsbət cavablara kökləyən mexanizmlərin qurulması. - Aktual məlumatların axtarılması müddətinin azaldılması. - Rəqiblərin fonunda seçilmək. Beləliklə, Siz müştəri xidmətlərində biznes-prosesləri rasional qaydada təşkil etmək, ya da yaxşılaşdırmaq istəyirsinizsə, əminliklə bizə müraciət edin! Keyfiyyətli Müştəri Xidmtətini bizimlə TANDEM-də qurun!